9 Temmuz 2013 Salı

Halkımın Yarasına Sığmıyorum... [30.06.2012 - 11:30]

"
Hiç imkânı yok ama, gönül aşk istiyor.
Sığmıyor zindanın karasına,
Halkımın yarasına sığmıyor.
Yaşam denen süresiz ve kısa zaman dilimlerine,
Kırık kanatlara,
Yazılmamış mektuplara sığmıyor.
Parçalanıyor doğa,
Vicdan örseleniyor.
Saatleri vuruyorlar, bizi kandırıyorlar heval!
Taşım, dağım, toprağım,
Üşütüyorlar bizi,
Soğuk sığmıyor.
Ten tene değmeden, güne gün eli değmeden,
Bir akıl sende, bir akılsız ben,
Sızlıyorum en deşkin yerimden,
Sevdiklerimizin selamı fanidir diye...

Oysa ne çok şey vardı şimdi söylenmede,
Ben sana, sen bana.
Anlatamazsak kırgınlık oluyoruz,
Sen bana,
Ben sana.
Hiç imkânı yok da, biliyorum,
Ama çaresi yok,
Gönül aşk istiyor.
Yürekte pır pır uçan gönül kuşu,
Her yürekte yarası bin yerinden,
Tünemiş bizim stranımızı söylüyor:
"Yara açtı gül teninde"
Güzel huyum, insan yanım, devâm, terim;
Vedam...
Sığmıyorum,
Zindanın karasına, halkımın yarasına,
Sığmıyorum...

"
Şeydâ Falanfilan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder